Tisdag.

Vaknade hos Max imorse, och mådde faktiskt bra. Eler ja, nästan i alla fall.
Hade verkligen inga piller eller salvor med mig, och hela kroppen värkte, men jag fick i alla fall sova hos en mysig vän.
Inatt var vi ute och promenerade med Alma, en av världens snällaste killar. Fick även låna hans supermysiga munkjacka för att jag höll på att frysa rumpan av mig.
(note to self: lämna tbx jackan snarast!)
Just ja, igår träffade jag SnuttegullTobias för första gången på typ ett år, det var nice!
Menmen, nu är jag hemma igen, och har bloggat lite, knarkat, skrikit o tjurat, men nu ska jag nog kolla film, för det känns som att jag behöver det.
Peace!
Max:
Alma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0