Taivalkoski.

Flög till Finland i helgen för att begrava Maija. Allt gick enligt planerna om man bortsåg från att blomsterbutiken klantade sig, alla hade nejlikor med sig, spadar fanns o graven var inte utsmyckad, jordhögen inte täckt. Till råga på allt höll en äldre herre på att ramla ned i graven pga dåliga plankor runt gropen. Folk betedde sig som gamar och tog för sig av allt som fanns kvar av ägodelarna, och visade ingen som helst respekt.
Vi hade även en granne som var lite påflugen. Han hälsade på i tid och otid och bodde nästan med oss, vägrade låta oss vara ifred. Usch.
Men allt var ju inte bajs, det var ju soligt i alla fall! Trots endast 10 plusgrader i solen, satt min moster och jag och solade med varsin öl. Bifogar lite bilder från vistelsen.
(Jag i bilen på väg från Kuusamo)
-
-
(min moster, haha)
-
-
(min moder)
-
-
(bild på den gamla rökbastun. passade på att fotografera nu, eftersom det var sista gången jag skulle vara där)
-
-
Vila i frid, Mammamummu. Du mår nog bättre nu.
Saknar dig.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0