Tisdag

Nu jäklar ska det gnällas.
Drog till skolan idag, och fick reda på att jag ska skriva ett jävla tal (som ska framföras för klassen) tills på fredag. Skitkul. Får väl se om jag kan få läraren att göra ett undantag när det gäller publiken för min skull. Skulle inte tro det, men värt ett försök.
Fick iaf mina pengar av Nonas. Och nästan alla pengar Tengil var skyldig mig.
Så nu är biljetterna beställda o Paul o Lisa kan komma upp. Finally blev jag av med ett stressmoment.
Har även grejer kvar i min gamla lägenhet som måste bort, snarast.
Och till råga på allt fungerar inte mitt busskort längre... Mina mobilpengar är slut (så kan inte åka buss, utan måste GÅ från skiftinge till stan varje morgon nu) och det är ju mysigt nu när det är så äckligt kallt ute.
Ser även att inte mycket alls händer här i lägenheten just nu, har städat kök o diskat allt som där fanns, men det börjar redan se skitigt ut igen. Antagligen blir det jag som får diska o städa igen.

Skit på allt just nu.
bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0